Saturday, January 8, 2011

LENSA HATI


Assalamualaikum......
Apakah yang membuatkan anda tertanya-tanya apakah itu lensa hati?.. Sungguh subjektif untuk mendefinisikan maksud perkataan ni, namun apa yang terfikir di benak aku sekarang ni, aku mahukan gambaran yang ada di fikiran ni boleh dihasilkan tanpa kamera.. Mak aih, abstrak sungguh pemikiran aku ni..Korang mesti tak faham punya lah..
Apa yang aku maksudkan, aku kepingin sangat menghasilkan gambar yang sejuk mata memandang.. Kalau korang tengok gambar tu pon, korang nak rasa sebak, kagum, tenang, boleh jadi taman hati lah kiranya.... Abstrak tak aku nih?.. Kalo korang xfaham, korang xpayah tau pun xpe...haha...tapi aku nak kongsila something ( tetibe omputeh) yang aku rasa nih.... Korang, korang tau kan, life is beautiful?, to make life run smoothly, is impossible, because, life is interesting (ayat ni aku cilok dari blog mana tah, tapi aku rephrase balik tau, no plagiarism, ethic tu, kena blaja)... 
Back to main topik la ye, aku sebenarnya dah jatuh hati ni...ecece... jatuh hati pada kamera. tapi, aku xmemandang pada rupa, body dia ke, aku pandang pada kualiti... even kamera mahal pon, kalo gambar hancur, xguna gak, so, aku ni perlahan-lahan, dan sedang sabar menanti saat untuk grab, meaning nak beli kamera. Kamera yang murah sudah, even kamera handphone pon, ok what?... Korang jangan persendakan kamera handphone yang hanya 2 megapixels!...Haha... Aku pernah la snap gambar scenery guna kamera handphone 2MP ni... xsangka plak, aku rasa gambar tu cantik (besar diri plak, sori sori)... Ciptaan Tuhan la wei, mestilah cantik, patut bangga kan kan?..

Well, korang, aku rasa, sampai sini jela aku nak cerita.... Nanti idea datang mencurah-curah bagaikan air hujan, bukan NOH HUJAN ok, aku nak story lagi.... Tata..

Korang, ni contoh gambar dari kamera handphone 2MP je

LehaAzaleaProps 

No comments:

Post a Comment